torek, 30. marec 2010

Ptice selivke

Odločno preveč je, da ti v enem tednu dve prijateljici povesta, da razmišljata o selitvi skupaj s svojim tipom. Razmišljata bolj intenzivno, namreč. Kar se mene tiče, smo pri 20-something premladi. No, sicer svoja prepričanja o takih stvareh vedno malo omilim, ker jaz se zvez lotevam čisto drugače. Kakšno seljenje skupaj, prosim lepo? Preveč cenim svoj mir, svoj način razporejanja dneva in preveč cenim soljudi, da bi jih nadlegovala s svojimi rutinami. Nekaj dni nazaj sem celo pomislila, da bi morda letošnji poletni dopust delila z odgovornim razvajevalcem. Pomislila! Glede na to, da grem že prej na tedenske počitnice brez njega (grem raje s prijateljico, da bova mirno razgrajali).

Tu se je malo zapletlo. Ko sem mu namreč rekla, da me lahko poleti pelje nekam, sem mislila le, da bi šla skupaj z njegovim avtom, ki bi ga vozil on. Odgovorni je zgleda pomislil tudi, da bo on plačal. In temu se resno ne čudim, ko gledam parčke okrog, in bogi revež plačuje počitnice, kupuje oblačila in vozi gospodično okrog. Ne vem, če bi kdaj na to pristala, ne da bi se počutila totalno neuporabno. No, na koncu sva se odločila, da bova prej preverila, če sva sploh sposobna skupaj preživeti en teden.

Nazaj k seljenju. Torej, če si pri 20-something že nekaj let z istim tipom, s katerim se dejansko vidiš nekje v prihodnosti, je to najbrž logičen korak. Tu moja logika spet odpove ... jaz bi raje tipa menjala ;) Po drugi strani, če pogledam, kako se nekaterim izmed nas nikamor ne mudi, si včasih mislim, da bi jih bilo morda treba prepričati, naj tega ne delajo. Po neki tretji strani pa: morda pa sta res za skupaj in bo stvar trajala. Če pa nista, pa bosta ugotovila, ko bosta zaživela skupaj. Zaživela skupaj? Jaz še zobne ščetke ne pustim pri tipu ... raje zložljivo nosim s seboj.

13 komentarjev:

  1. 1. izogibaj se hitrosti, taki in drugačni

    2. kjer imaš zobno ščetko, tam si doma. pravijo. nabavi še kakšno zložljivo za vsak slučaj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. He, he... tudi pri 28ih je še pravi čas za se preselit skupaj, preverjeno...

    A tipi res puncam plačajo dopust?

    OdgovoriIzbriši
  3. M&M,hitrost prakticiram le v avtu, pa še to občasno ;) tega z zobno ščetko pa ne verjamem. Jaz mislim, da si doma tam, kjer pustiš srce :D

    alcessa, pod 25 je treba max uživat, nad 25 je še vedno treba uživat, hkrati je dovoljeno začeti razmišljati, da bi se v roku nekaj let preselil s kom skupaj. V mojem vesolju,seveda. V mojem vesolju lahko sam živiš, dokler ti paše :D Ja, tipi res plačajo puncam dopust, meni ga še ni nihče. Ampak videla sem. Pa ne samo dopusta. Vse.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ker tega ne poznam: kakšna vrsta tipa pa punci vse plača? V 21. stoletju? A si s tem kupijo dovoljenje, da šimfajo čez babnco, če jim kaj ni všeč?

    (ne verjamem, da sva kaj zamudili...)

    OdgovoriIzbriši
  5. alcessa, dejansko so to lahko osebnostno v redu tipi. Prijazni, ljubeči, razumevajoči. Tudi punce niso tiste oportunistke iz revij. Lahko so tudi tista druga vrsta tipov, ki potem benti in skače še kje okrog :D

    Ah, kje, jaz pa že ne bi ničesar zamudila. (sicer sem malo kasnejšega datuma, imam še ogromno časa in ogromno stvari me še čaka.)

    OdgovoriIzbriši
  6. OK, merci beaucoup za odgovor - res me je zanimalo. Sem pač druga generacija, pa ne vem :-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. se strinjam, da so lahko osebnostno fajn tipi. je pa velik na tem, da ženska poskrbi da ni njen tip njej samo zarad njegove kartice. skrata, en daj-dam sistem :)))))

    OdgovoriIzbriši
  8. ZAnimivo, da si tole postnila ravno danes, ko sem sama izvedela, da smo končno dobili idealno stanovanje - moja prva selitev kadarkoli, se bova preselila skupaj, ampak k sreči bo to še vedno bolj študentska scena, ko bova za vikende hodila domov pa še enega cimra bova imela zraven. :) To so najbrž olajševalne okoliščine, a? :D

    OdgovoriIzbriši
  9. jaz sem se s punco preselila pr 22. letih... (it last for about 2 years)
    zanimivo se mi zdi to, da mi je bilo takrat verjetno bistveno lazje se prilagodit, danes bi svojo "svobodo" malo tezje "prodala"... :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Izgubljena, nič olajševalnih okoliščin. S šibo po prstih ;)No, ni tako hudo ... sej sem rekla, če sta že dolgo skupaj, se vama zalušta, da bi skupaj živela. Sama, brez starcev oktog :)

    phoenix ... mnja, sej imamo neka obdobja. Tudi selitev skupaj je za nekaj dobra. Pri tebi je pač trajalo 2 leti, pri nekaterih traja manj, nekateri pa ostanejo skupaj. To ta zadnje mi je še vedno čudno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaz sem z mojim 'shodila', ko sem bila stara (še ne čisto polnih) 17 let. Pri 22 sva se preselila v najino prvo skupno 'ta pravo' stanovanje, prej pa sva že tako ali tako živela skupaj u študentu. Potem sva se selila, kakor je pač naneslo in letos, po 14 letih skupnih podvigov, sva se končno vselila v prvo najino lastniško stanovanje.
    Da je to TO, sem vedela že takrat in vem še danes. Je pa res, da ima malo ljudi takšno srečo, da najde pravega pri 17ih. Je pa tudi res, da sva oba čudaka...

    OdgovoriIzbriši
  12. anonimna, tale je pa že dolga :) čestitke, sta ena izmed redkih.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala! Ja, vem (da sva ena izmed redkih). Saj pravim, čudaka...

    OdgovoriIzbriši