nedelja, 7. marec 2010

Cvetlična pot

Marsikdo opazi marsikaj ... jaz pa pazim, da nihče ne ve. In ko že misli, da ve, spet dobi porcijo nevednosti.

Leta je trajalo, da sem odkrila svoj skriti talent: hulahop! Kramp kot sem, lahko zelo negraciozno vrtim večjega, s tamalim pa imam težave. Bomo videli, če res pomaga pri oblikovanju seksi trebuščka ;)

Oskarjev seveda nisem gledala, sem pa pred par dnevi spet cedila sline nad Diorjem. In ugotovila, da nobena obleka ne more premagati najleše na svetu. Junon. Ok, še enkrat: Junon! tokrat v barvah.

5 komentarjev:

  1. Folk je ful prelahko zmest. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. o matr! kok časa sm pa jst rabila, da sm pogruntala, da te ni več v readerju... preselila si se. Še dobr :)

    OdgovoriIzbriši
  3. minnie, madonca no! ah, samo, da si me našla :D

    OdgovoriIzbriši
  4. oprosti, meni se bolj zdi vrtnica :D ribje luske se grdo sliši :D

    OdgovoriIzbriši