četrtek, 18. marec 2010

Ko se mi da

Večinoma se mi ne ljubi hodit v shopping. Predvsem zato, ker so trgovine polne neke slabo zašite robe, ki stane preveč. Ko bi vsaj male kitajske roke imele kaj od tega. Poleg tega, da imam podalpsko telo, oprsje, dolge okončine, velika stopala in nekaj okusa. Na koncu pristanem v dragih kavbojkah in navadnih majicah.

Tokrat sem si kupila lepe balerinke. Ker jih rabim. Da se kdaj uredim, pa mi je vseeno udobno. Visoke pete pridejo na vrsto, ko ne bom povsod šla peš. Seveda pa moja stopalca ne bi bila zadovoljna, če me v trgovini ne bi pognala k malo dražjim čevljem. No, tako grozna cena spet ni bila. Lahko bi kupila tiste za 20 evrov, če me noge v njih ne bi bolele. Ali počakala na znižanja, če bi kdaj ostali kakšni moje številke.

Pač živim na veliki nogi.


9 komentarjev:

  1. Jaz sem danes kupila iste balerinke. Bila je ljubezen na prvi pogled. Pa še mojo miniaturno številko so imeli. Živim na mali nogi. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. haha, no, pa sva dve z enakimi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi tudi take melaa:) Kje jih imajo? Anja

    OdgovoriIzbriši
  4. AAA, meni ne stojijo dobro, čeprav jih imajo v vseh modelih tudi v št. 42. Nekako preširoke so. Kvragu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bi bila katera tako prijazna in povedala kje imajo te šuhe al je to kao skrivnost?

    OdgovoriIzbriši
  6. v humanicu

    Ruth, meni pa ravno prav, da mi ne padajo dol. Je pa res, da sem vzela 41 :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Najlepša hvala. Očitno jih imajo samo v Mariboru. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. V Ljubljani jih tudi imajo. Jaz sem jih v Cityparku v Humanicu kupila.

    OdgovoriIzbriši
  9. ha, bo treba naredit balerinke party :D

    OdgovoriIzbriši