sobota, 26. november 2011

Meglena teorija

Načeloma se zadnje dni res dobro počutim, moram pa priznati, da je tudi meni začela  ta megla in oblačnost že krepko najedati. Sicer pa od sonca tudi nič ne bi imela, ker sem cele dneve v službi in tudi če grem ob štirih domov, je tema čez dve minuti.

Nekje po glavi se mi sicer mota en drug scenarij. Prepričana sem, da je še vreme naveličano slovenske politike in da se je sonce skrilo pred JJ. Ker namreč vsi ti politiki in kvazi politiki in vsi mi z debatami predvsem mešamo meglo, zato pa ostaja v Ljubljani.

Moram pa priznati, da se očitno nivo komunikacije politikov malo spreminja. Včeraj, ko sem med pripravami za drug dan in urejanjem malenkosti z enim ušesom poslušala soočenja, sem se v nekem trenutku prav pošteno nasmejala. Pa ne voditeljici, ona me je k večjemu spravljala v obup, pa tudi ne zato, ker bi kdo izjavil kakšno orto bedarijo, ampak zato, ker je očitno tudi politikom že brezveze odgovarjati na trivialna vprašanja, ki hudo spominjajo na tista iz lepotnih tekmovanj. In jaz cenim sarkazem.

Obeta se nam še ciljna ravnina političnega masakra in upam, da slišimo še kaj relevantnega. Vsekakor pa ni pričakovati, da se bo megla pred nedeljskim glasovanjem dvignila.

1 komentar: