nedelja, 13. november 2011

Ugotovitve

- V brezposelnosti se človek hitro navadi poznega vstajanja in veliko časa ... no ja, pa tudi zgodnjega vstajanja in premalo časa za življenje se hitro navadiš.
- Čas je, da menjam sospalca (čas za to je že dolgo, ampak to je spet druga stvar).
- Težko spoznaš novega sospalca, če ne hodiš prav dosti ven.Ker namreč če ne piješ, po določenem času postaneš utrujen IN dojemaš vse debilizme, ki jih ljudje sproducirajo IN kmalu neha bit zabavno gledat pijane ljudi okrog sebe. IN še to: sem kot ena klinčeva pepelka, ki jo točno ob polnoči začne bolet želodec (the pain makes me ugly).
- Ko v soboto zvečer greš na zdravo pecivo h kolegici in si pred polnočjo doma, veš da si star (in da tam ne boš spoznala nobenega sospalca).
- Okrog mene so sami lenuhi. Noben noče it z menoj na Rožnik (ali nekam pač na sprehod). Pa sej z mojo nogo jaz čist počasi gor krevsam in potem se dva dni mažem s čudežnimi kremami. Jaz se moram spravit nazaj v kondicijo in za začetek bo najbolj obljuden hribček v bližini čist dovolj. Ko me po tem neha noga bolet, pa me lahko kdo vsak lep dan povabi na Šmarno goro.
- Vsi hinavci bi se morali cvret v peklu. Ampak čisto po zenovsko jaz verjamem, da tistemu, ki škodi nekomu drugemu, slej ali prej karma vrne milo za žajfo. Tisti dan, ko se bo to zgodilo, se bom naslajala, priznam.

5 komentarjev:

  1. bit trezen in obkrožen s pijanimi budalami je zame ena izmed bolj peklenih izkušenj :S

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa vnesi kaj drugega vase, kar te bo razveselilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz tudi iščem novega sospalca, pa nimam sreče. Kje najti kakega uporabnega? Iva

    OdgovoriIzbriši
  4. Nataša, bi bil že čas za kaj takega :)

    Iva, nimam pojma :)

    OdgovoriIzbriši