nedelja, 13. november 2011

Ptičji keksi

Tako jim pravim zaradi sestavin, so pa peklensko dobri in dišeči, še preden jih vržeš v pečico. Poleg tega jih lahko narediš tudi brez valjarja in modelčkov, kar je super za v mojo kuhinjo, ker pri prejšnjih zdravih keksih sem umazala dva kozarca - enega za valjanje, drugega pa za modelček. Recept sem sicer staknila tukajle.

Recept (za 35 keksov)

- 200 g ovsenih kosmičev
- 100 g orehov (jaz sem pretepla mandlje)
- 100 g suhih marelic (jaz sem zmešala marelice in tiste fajn sočne slive)
- pecilni prašek
- 50 g polnozrnate moke
- en paket vanili sladkorja (v originalu pa 20 g umetnega sladila in žličko vanilijeve arome)
- cimet/muškatni orešček/klinčki/kardamon (jaz sem se odločila za mešanico prvih dveh)
- ščepec soli

- 2 jajci
- 1 dl vode

Suho sadje narežemo na majhne koščke, oreščke zmeljemo in vse suhe sestavine zmešamo. Kot omenjeno, če nimaš mlinčka se znajdeš in po mandeljnih, zaščitenih z vrečko, tolčeš s kuhinjskim kladivom in userješ sveže dezinficirano kuhinjo. Dodamo še jajca in vodo, ki jo po potrebi še prilivamo, da dobimo kompaktno zmes.

Z mokrimi rokami oblikujemo majhne kroglice (za eno rumovo recimo) in jih polagamo na pekipapir. Preden jih damo v pečico, jih malo potučkamo z mokrimi vilicami ali žlico in potem na 180 stopinjah pečemo približno 15 minut.

Vse skupaj vzame skoraj nič časa in stanovanje fino diši.Če pa priznam, sem pozabila ogreti pečico in sredi dela ugotovila, da imam premalo kosmičev. Ni frke, pač daš malo več moke in čaraš.

Ni komentarjev:

Objavite komentar