sobota, 19. junij 2010

Zadrti slovenci

Včeraj smo gledali tekmo skupaj z Američanko, ki jo imamo na obisku. Lepa punca, dober smisel za humor, živahna, razgledana. Zato sem se med tekmo dvakrat izneverila naši ekipi (Handanović pa meni in o tem se bova še pogovorila), da sem revici osamljeni v navijanju za ZDA pomagala pri veselju. Ker smo tekmo gledale zunaj, so se petelini tam okrog hoteli peteliniti. Žal so nabasali na gručo žensk, ki so izkušene v utišanju. Na koncu se je celo našlo nekaj ljudi, ki so ji ponudili roko v znak zadovoljstva z rezultatom.

Ne pozabimo, da bi naše lahko ZDA včeraj konkretno namahali.

Po pečenju bureka, učenjem osnov line dancea na Achey Breaky Heart, šampanjcu z jagodami in dveh urah urejanja (štiri babe en tuš), smo se spravile žurat. Naj na tem mestu omenim, da bi se v vsem tem času morala učiti, pa se nisem. Premetavanje omare je izpljunilo dve obleki, v katerih sva dve udeleženki kazale noge. Zraven obule visoke pete, za čez pa vzele jope/jaknice. Karl Lagerfeld bi bil ponosen na naju. Drugi dve sta imele hlače in seksi tope, pa seveda visoke pete.

A zadrti slovenčki pa so mislili, da so prišli na razstavo. Slučajno smo opazile, da je večina ostalih babnic v hlačah, zaprtih majicah, nasmehe pa so verjetno izgubile v prvem razredu. Res sem že pozabila, da so ženske v oblekah pri nas lahke. Drugič bom računala za gledanje. Neverjetno je, da je lahko urejenost tako grobo izenačena z ... čem že? nečim, kar nima nič skupnega z urejenostjo. Poleg tega, da je vljudnost slovencem tako in tako španska vas. Potem pa se še drznejo pritoževati, da je pri nas premalo urejenih žensk. Pa saj se ne moreš niti primerno uredit, ne da bi te napadali, gledali kot razstavnega konja, ali te obtoževali, da se delaš fino.



Kmetom sicer prepuščam kmečko logiko. Meni je pa moja luba lepo razložila, da sem popolna in da celo poletje ne smem zakriti nog. Sej ne, da sem imela namen.

4 komentarji:

  1. Ah, res se je pametno požvižgat na take. In... Kako hudiča naj dobim lepe rjave noge, če bi jih po mnenju takomislečih morala skrivat pod težkimi kavbojkami?

    OdgovoriIzbriši
  2. ja, muteci eni. Si prvič v letu daš kratke hlače gor, pa te gledajo, zakaj hudiča imaš bele noge :D ja menda zato, ker nisem hodila ležat v solarij, pa se mazala s kremo za samoporjavitev (razlog: nimam želje imeti barve raguja)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, punce, tale Slovenija je res "mimo".Kar veliko ljudi je "zadrtih", neprijaznih, zadirčnih. Če pa greš v kakšno državno ustanovo po opravkih, ja res, tam kot da jih pošiljajo na tečaje zadirčnosti. Vsaka druga beseda ki jo javni uslužbenec uporabi je: morate, tega ne smete, to pa ni moja stvar a veste........ da bi pa razložil-a tisto kar si prišel uredit.........malo sutra, uglavnem, jaz bom naslednjič ko se bom znajdla v taki situaciji kar snemala in potem objavla v "javnosti" Še ena "cvetka" na temo neprijaznosti, zadirčnosti in podobnega obnašanja slovenskega življa.Ravno sem bila v "šopingu" v trgovini outlet na Rudniku ko me je nek moški nič tebi nič meni dobesedno "nadrl" ko sem nabirala stvari za probat, češ zakaj imate tolko stvari v rokah. Sem bila čist "šokirana" da sem ga vprašala kdo sploh je pa je rekel da je vodja ter da lahko poskusim samo tri stvari. A način tega če tko rečem monologa iz strani takoimenovanega šefa je res bil izpod vseh kriterijev kupec-stranka. No, ampak šokirana sem bila še vedno ter sem mu odgovorila da sicer niti ne živim v slo ampak tam kjer živim je ravno obratno, če stranka želi kupit 10 artiklov so prav veseli. No, pol mi je še "zabrusil", tukaj je Slovenija. Ja, meni se zdi da nekam čudno vse funkcionira v tej Sloveniji.

    OdgovoriIzbriši
  4. hehehe...Slovence spoznala, kot razumem v minici in na-iz visokih pet videnja...hehehe...ce rada spoznavas Ljudi-Doma in po Svetu-, bodi malo kelnerca, da bos Ljudi se od spodaj na gor spoznala ... sicer pa so Ljudje se tako lahko prijazni, da se eden drugemu samo klanjamo, nasmihamo, pozdravljamo, sprasujemo kako so...in vmes se take cloveske spake skrivajo, ki zlorabljajo vse to ... raje vidim, da me grdo gledajo, kot pa, da se smehljajo in me povzdigujejo, samo zato ker so trzno niso odkrili...no kaksno malo ugodnost, ze toleriram ampak, da te oberejo-prijazno- do kosti, pa se mnogo prej samoobrambo uklucim...no in Mladim Deklicam je najteze in najhuje, v Glavi, ce se za nocno zurko uredi in gre nogomet prej gledat, pol nocno zurirat...nihce ne bi opazil, nihce nic dobacil, nihce se ne bi nazaj ozrl...kam grejo te rjave noge...kitajke strogo pazijo, da imajo cim bolj bele, ce jih ze sz rojstvom bele dobijo...vsi drugi odtenki so manj vredni...glih zdej mislim-koliko sem prijaznih trgovcev v Sloveniji srecal, takih sz darom in talentom in veseljem do Trgovanja, u bistvu samo dva se spomnim - v 44 letih raziskovanja...vsi ostali so bli prepricani, da so, ce jih je politika postavla ... in Mladi, bodite zelo veseli, da ste srecni, ker kakor se Slovenski Zivelj v nekih primitivnih politicnih forah drzal in gradil...imate sreco, da lahko sploh v minikah okrog letate...Verjamem pa hudo, da Tezko Fante, ki bi vas Vznemirjali-v Sanje dali, v Nebesa na Zemlji ze popeljali-Arboretum Volcji Potok=-, Fante ki bi samo jih mini samo zapeljal...zelo tezko danes najdete...ko sem mel jaz 15 let je blo dovolj, da je se v minici pokazala in smo vsi slinasti za njo tekali-imele so Punce izbiro veliko...hehehe...danes srecne Babice in srecni Nonoti...nikoli vec ni mini imel take moci, kot ko se prvic pojavil-in kr ostal, kot izborjena pravica, ki je nihce Zenskam ne more vzet, samo leta neopazno ga v spomin pospravijo...se ne morem odlocit kateri profil naj si izberem
    ???
    davor frleci lev leteci
    stevilko prevelike moske obleke, ce moski v obleki se obvlada, niti se opaziti ne da...stevilko premajhne moske obleke, se opazi takoj, in takoj je jasno, kako se moski sam sebe vidi...vedno drugace vsi vidimo, kot nas drugi vidijo, kako sami sebe vidimo.

    OdgovoriIzbriši