sobota, 12. junij 2010

Čas, straniščne ploščice in prjatu Jack

Nekatere odsotnosti je pač treba nadomestiti. Frizuro že imam novejšo (preventiva), tokrat pa sem si vzela še malo časa zase. Kolikor so mi dopustili. Dior, sončna očala in dobra glasba, ki me je ponesla v šoping. Iskala sem nove japanke/sandale, kupila pa še oblekco in hlače. Kao, da sem polna keša. Pa sej rabim nove stvari, stare so mi prevelike (o tem se moram pogovoriti s tehtnico, čeprav sem že skoraj navdušena nad svojo postavo).

To je bilo jutranje zdravljenje mačka. No, pa kosilo in kavica z mamo in babico. Dementne babice so zabavne - ne zmanjka teme za pogovor (če pa je komu iz tega za delat tragedijo, pa naj uživa v trpljenju).

Mačka pa sem imela zaradi tega, ker mi včeraj niso hoteli postreči gin tonica - ga niso imeli. Sem probala jegra in viski. Presladko je. Zakaj sem sploh šla ven, namesto, da bi se piflala? Ker se je v našem zakotju zgodil koncert lokalne skupine. Od nekdaj mi je všeč njihova glasba. Zabavna je. Nekaj lepih priredb (njim je tudi všeč Van Morrison) poleg tega pa imajo še nekaj svojih pesmi. Besedila po drugih melodijah in tako dalje. Resno, prav zabavno.

Predzadnja pesem je šla takole (refren): Oprosti, ker sem bil tak prijazen do tebe, oprosti ker ti nisn znal rečt, ma ko te jebe.

Vsi smo peli zraven.

Če bi kdo rad slišal lokalni dialekt v pesmi, pa naj klikne tukaj.

Naša najljubša pa je pripopana spodaj. Sicer tudi vsako leto igrajo na Lentu na Jurčkovem odru, kjer bodo tudi letos - Jebe'la cesta, namreč. Priporočam.


6 komentarjev:

  1. Sem enkrat razumel, da si z Majšperka..? Tam so nastopali?

    OdgovoriIzbriši
  2. nisem z Majšperka :D fak, to bi šele bilo zakotje :D imam del družine tudi tam.

    Nastopali so v Slovenski Bistrici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaaa. Super so! Vse študentske žurke so bili prisotni.

    OdgovoriIzbriši
  4. tale zadnja pesmca je pa res fajna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ruth, potem pa jih že dobro poznaš :D

    Deklina ... same fajn so. Po domače. Crkneš od smeha :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Se zgodi ej ... mene je učer en mojito mal spremenu. Sramota! Čist iz kondicije!

    OdgovoriIzbriši