sreda, 28. september 2011

Greje me

Še vedno veselo vzklikam, da sem konec septembra v kratkih rokavih in grbančim nos v smeri proti soncu. In naj še pogreje moje kosti, preden me spet povoha tisti zimski mraz. Kljub temu sem si uspela kupiti novi zimski klobuk in nekaj odolgorokavljenih majic, predvsem zato, ker sem morala spakirati raznoraznih cunj za cel teden in sem v ta namen izpraznila še cimrino omaro. Pozabljam, da po poletju maširanje v krilih za mene ni več najudobneje, čeprav me je vlačenje kavbojk na rit skoraj ugonobilo in sem skrivaj izkoristila en dan za športne zračne in široke hlače. Ob nakupovanju pa sem se čisto slučajno videla v ogledalo, oblečena v oprijeta oblačila, in se malo stresla od groze. No, projekt rejenje bo očitno bolj uspešen v kakšnem drugem obdobju, zaenkrat me kap zadane že če kdo pogleda za menoj in ob tem ne pomisli, da bi me pa le malo nahranil.

Navdušuje me tudi dejstvo, da se niti ob polni luni ne sekiram, stresiram in živciram. Vi kar izvolite, jaz sem v obdobju zena. Me ne zanima. Najgroznejša stvar, ki se mi je zgodila, je ta, da jutri odpade joga. Vse ostalo je mimogrede ali kr neki. Skrivam šušimama sindrom in se obnašam kot zasanjan otrok, ki je prepričan, da se v največjem mrazu da loviti metulje.

Ker pa otroci načeloma niso kadilci, imam že nekaj časa v glavi, da je mogoče dovolj te razvade. Če sem se odpovedala kavi, filanim paprikam in čokoladi, moram iz dna duše potegnit še trmo za to. Naslednji korak je odločanje, kdaj po tisti "danes". Zaobljube so za pussyje.

1 komentar:

  1. Samo eno vprašanje ,... zakaj si se odpovedal filanim paprikam ?

    OdgovoriIzbriši