nedelja, 17. julij 2011

Male dnevne zmage

Začelo se je že v sredo, ko sem se prvič v življenju uspela postaviti na glavo. To je pomembna informacija predvsem za tiste, ki me poznajo že dalj časa in vedo, da sem a) obsedena z nadzorom, b) nerodna do nezavesti in c) ne obvladam koordinacije svoji dolgih okončin in prevelikega telesa.

V četrtek je dnevna zmaga temeljila predvsem na tem, da nisem nikogar nikamor poslala, čeprav sem imela že na koncu jezika, ker sem bila zaradi lune v skrajno razdražljivem stanju.

V petek mi je zmago prinesla popoldanska dvo in pol urna terapija z masažo. Alternativna medicina rocks. Pa ne verjamem v čirolečarole, zato pa sem se prepustila terapiji, ki deluje na podlagi živčnega sistema. Torej ti dokaže stvari, ki se jih že tako zavedaš, samo priznaš si jih ne. Poleg tega je to proces, skozi katerega spoznaš, kje najbolj obremenjuješ svoje telo (in zdravje) in kako to popraviti. Tudi ni čudežev po prvi terapiji, ampak samo bolečine po konkretni masaži. Popravljali smo moje prvo vretence in išias in rezervirala sem si 4 termine za naprej. Od nenavadnih reakcij ob pritisku na določen živčni center sem se nasmejala do solz. Priporočam.

Tudi včeraj sem zmagala, ko sem prvič v življenju nadomeščala moškega pred žarom (v našem primeru pica panom) in sproducirala več kot odlične postrvi in lignje. Navadne in polnjene s sirom in bučkami. Lepo bi bilo, če bi še kdo upošteval, da ne jem krompirja in kisa. Vsaj kruh je bil polnozrnat. Če malo pimislim ... jaz resno nisem oseba, ki jo povabiš na večerjo v restavracijo, ker pride do hudih komplikacij in uboge natakarje sprašujem, kaj točno je v kateri hrani.

To zmago je nadgradilo še razvajanje in postala sem ponosna lastnica balzama za telo z izvlečki pšenice, arnike, žajblja rmana in sleza ter nove sadne pene za tuširanje s figami, granatnim jabolkom in olivo. Da ne pozabim na domače zmešan parfum z esenco sandalovine, pomaranče in hamamelisa. Naslednjič nekako primešam še jasmin in ylang ylang. Poleti mi drugi parfumi namreč sploh ne odgovarjajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar