četrtek, 13. maj 2010

overdoziranje 2

Recimo tako: jaz sem jabolko, ti si hruška. In jaz hočem jabolka, ti mi pa daješ hruške. In potem jaz rečem ok, bom hruške, pa se debil spomniš, da zdaj pa bi slive. Pa fuck no: slive so vijolične! Ti imej vse tiste kište sliv, jaz bom pa spala.

Potem pa tako, da se včasih počutim kot Arielin fotr, ko se razkuri in skoči ven iz morja, visoko v zrak dvigne svoj trident, od njega pa letijo male ribice. Po mojih izkušnjah se male ribice znajo konkretno zagrabiti za lase ali kožo. Včasih se je treba še po travi valjat ... ko mali cucek. Kolateralna škoda pa te zadeve.

Ko smo že ravno pri cuckih ... me ima, še vedno, da bi se ko mali cucek stisnila v kot postelje, se založila z vsemi pouštri in spala. In kihala, smrkala, kašljala. Nekdo pa bi mi izmenjaje nosil kavo in ingverjev čaj. Sam moram do večera biti vesela in it učit.

Ni komentarjev:

Objavite komentar