nedelja, 30. maj 2010

Izjave

Moje najljubše:

- Paše kot budali šamar.
- Navaliti kot mutav na zelje.

Resno, ob teh dveh se vedno začnem glasno krohotati. Ne morem si pomagati.

Sem pa ugotovila, da se z današnjim dnem zaključuje še ena dejavnost, ki mi je povzročala napade smeha. In me spravljala v dobro voljo v teh Butalah. Moje stegovanje vrata (in od pogostega prevelikega navdušenja tudi spremljajoča bolečina - ker sem navalila kot mutav na zelje) za določenim cuckom ne bo več smiselno. Lastnik si je našel novo domovanje. No, menda res niste mislili, da bom pogrešala neznanega psa. Pravzaprav ne vem, če ima tudi pes novo domovanje. Če ga nima, je to lahko zelo tricky.

Resno, zdaj si moram najti nov objekt, na katerem si bom spočila oči. Kar pri nas niti ni tako lahko. Kako nesramno od lastnika psa, da mi povzroča takšne probleme in uničuje zabavo.

Seriously, I have to get a life.

3 komentarji:

  1. Prva zmaga, definitivno. ;)
    Problem domačga kraja je, da smo dobre že obdelal, slabe pa zanimive niso. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Problem domačega kraja je, da raje ne bi, pa tudi če bi šlo za življenje ali smrt.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj lajf, rabš dog lavrja :wink:

    OdgovoriIzbriši