četrtek, 27. maj 2010

Čudoviti nori svet

Res sem fascinirana nad tem, kako nekateri ljudje ničesar ne opazijo. Še bolj sem fascinirana nad tem, kako nekateri ljudje z lahkoto oblajajo napačnega človeka, opravičiti se pa ne znajo.

Ne samo, da sem zaradi nekaterih dejanj v tem tednu jezna in zoprna. Sem tudi strašansko razočarana in žalostna. In kot nalašč mi v trenutku, ko ta čustva najbolj udarijo na plano (iz takšnih ali drugačnih vzrokov), zazvoni telefon.

Iz izkušenj lahko povem: beg je najučinkovitejša rešitev (če vključuje še skrivanje v smislu menjave telefonske številke, mailov in odjava iz različnih omrežij). Takoj za njim je alkohol.

Zakaj še vedno vztrajam? Ker so se mi nekateri ljudje vsrali na pot in se nočejo umakniti. Če pa slučajno že mislim, da so se, pa dobim GRANITNO KOCKO v hrbet.

Prišel bo čas, ko bom jaz metala granitne kocke nazaj. Do takrat pa bom preizkušala na katere alkoholne pijače ne dobim reakcije - rakunje face.

Ni komentarjev:

Objavite komentar