petek, 15. januar 2010

Vrnitev odpisanih

Seljenje zna biti težava. In pri eni od mnogih selitev sem "izgubila" eno škatlo. Pustila sem jo pri bratrancu, ki je leto in pol trdil, da je ni tam. Dokler ni naletel na njo, seveda.

Problem, pri urejanju naslednjega "domeka" je bil, da je ravno v tisti škatli počivala vsa moja posteljnina, zato sem kupila kup nove. In ker je škatla preživela marsikaj, sem se v mislih že davno poslovila od posteljnine. "Ziher je vse plesnivo, pogriženo od moljev, če ne celo miši ..." Temne misli seveda od tega, ker je škatla počivala v kleti.

Nekega žalostnega decembrskega dne (december je v letu 2009 pač bil žalosten), sem škatlo dobila nazaj. Ker je bilo to obdobje bivanja pri sestri, je škatla še dva dni ostala na terasi. Končno sem jo s strahom prinesla domov, odprla ... in našla vso posteljnino v neokrnjenem stanju (razen tistega smradu po škatli). Zadevo sem preprala in posušila, danes pa je dočakala premierno ponovno otvoritev na moji postelji.

Čista in dišeča (Ariel + Lenor) ... veselje mi uniči le to, da sovražim potek prestiljanja postelje.

3 komentarji: