nedelja, 3. januar 2010

nespečnost in naspanost

Je to, ko se zjutraj zbudiš ob taki uri, ko si se običajno zbujal vsak dan zaradi obveznosti, pa cel svet okrog tebe spi. Praznična poležavanja za vse, jaz pa pogrešam prepletanje prstov, kradenje odej, stiskanje, pretepanje s predolgimi okončinami (predvsem mojimi) in eno roko na moji ritki. Človek se razvajanja hitro navadi (čeprav še vedno panično trdim, da lahko izginem v vsakem trenutku - torej, ko me bo prijelo).

Pozimi je vstajanje pred 8h zjutraj kriminal. In zakaj nihče ne skuha tako dišeče kave kot jaz?

2 komentarja:

  1. ajj kje so cajti. 8h je že sred popoldneva:D
    Še par let nazaj svet pred 9 zjutraj ni obstajal, zdaj pa trdim, da je vstajanje po 6:30 totalen luksuz:)

    OdgovoriIzbriši
  2. teooo, pri meni so bila študentska leta polna zgodnjega vstajanja, za razliko od tebe :D absolvent pa mi omogoča poležavanje. čeprav sem vseeno pridno zgodnja :D

    OdgovoriIzbriši