četrtek, 15. oktober 2009

Na notranje organe

Nekatere stvari so pač za vedno izgubljene. Pa vem, da samo jamram ... ampak stanje ni ravno rožnato. Poleg aken pri twenty-something, sem fasala še resne zdravstvene težave (ali pa sem akne fasala zaradi resnejših zdravstvanih težav). Srečate me lahko v zdravstvenem domu, v službi, doma pod dekco ali pri sestrici.

Nek pogovor mi je dal misliti. Zato grem danes na kosilo in po nasmeh (glede na to, da bedim praktično od včeraj, bi že skoraj bil čas za kosilo, zato imam tudi pravico do jamranja). Čeprav v bistvu rabim izdatno cartanje in čarobno paličico, ki bi stvari postavila na svoje mesto. Ali pa nekaj tisoč evrov, ki bi rešili eno od zagat. Pa ne samo zase, ker mi tu egoizem ne pride na misel, čeprav bi mi morda moral.



Jah, spomnila sem se (spet), da mi je s smrtjo gospodiča Pikeca izginilo precej datotek, glasbe in spominov. No ja, vsaj en del sem jih rešila. Je pa res, da je Pikec, po tem, ko sem zahtevala Fjodorja, začel spet delati. Z nekajmesečnim pretepanjem in novim diskom.

A bi kdo meni menjal kak notranji organ, da bi spet začela normalno funkcionirati?

Ni komentarjev:

Objavite komentar