petek, 2. oktober 2009

Viva pozitiva

Obraz me boli, grozna sem, ne vem, kaj naj še naredim. Razen tega, da se neham sekirat. Od česa sem dobila tako kožo, nimam pojma. Jem ... bolj malo, odkar nisem več doma. Pijem vodo, razen zadnjič, ko sem si privoščila dva viskija in tri požirke piva. In kako je viski pasal. Mmmmmmm. Skratka, ne jem tako nezdravo in res redko pijem alkohol. Moj obraz pa je iz dneva v dan hujši. Kozmetičarko pa imam spet čez 14 dni.




Pozitivna energija in veselje je izginilo nekje med tem, ko mi je ne vem več kateri po vrsti osebek začel srat po glavi. Glavoboli so vsakodnevni, poleg tega, da sem se malo izgubila. In se mi odpirajo vrata, ki jih prej niti nisem resno jemala. Ampak še vedno nisem prepričana, če hočem stopiti skozi. Pravzaprav trenutno nisem prepričana o ničemer ... razen o tem, da se mi konstantno lušta cigareta. In da se na smrt bojim določenih trenutkov.

Torej, sprejmem podarjeno pozitivno mišljenje. Bi prav prišlo.

3 komentarji:

  1. Pošiljam ti pozitivno energijo po toplih zračnih kanalih na to hladno jesensko večer. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm, predlagam bioresonanco - včasih tam najdejo reči za katere človek sploh ne bi mislil da so lahko vrok raznih tegob - tudi problemov s kožo. No, kakorkoli že, želim ti da se tvoje tegobe čimprej uredjo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ruth, hvala. Je pomagalo ;)

    Kameleonka, hvala za predlog. Ga bom preučila. Takoj ko pridem še iz ene refleksne masaže nog in vidim, če je z mojimi ledvicami, jetri in pljuči kaj bolje :D

    OdgovoriIzbriši