sreda, 22. julij 2009

Vonj po soli

Ljubim vonj po svojem mehčalcu in čistilu za tla z zvončki. Dom je tam, kjer se počutiš doma. Torej tu in pri Stanki.

Zjutraj sem si privoščila poležavanje in razmišljala, kaj vse bom naredila čez dan. Opazovala nove kopalke in oblekico in skrivaj pogledovala proti kritičnemu predelu telesa. V enem tednu ga bo treba malo pomasirati, da izgine. Ker moja kilaža je dovolj nizka, da nižja več ne bi smela biti. In sem po eni strani vesela, da sem 3 kg težja kot lani. Ok, kot lani najnižja teža, ki sem jo videla na tehtnici. Sicer pa, komaj čakam, da mi od soli mokri lasje padejo po bombažu rumene oblekice, in da mi iz dekolteja pokukajo nove črne kopalke. Lušta se mi še enih sončnih špeglov, ta cenenih, ta fuknjenih. Johnny me je tudi prepričal, da je vse v najlepšem redu, da ne bom komplicirala za na morje (pizdun mali me zna okrog prsta obrnit v trenu oka).

Še malo, še malo ... samo še en izpit, potem pa takoj na morje. Na sporščanje.

5 komentarjev:

  1. Priznam, da sem ti vsaj glede morja nevoščljiv. Letos bo samo ostal spomin na to, kar je bilo za kratek čas v juniju, kar lahko preštejem na en sam prst.

    OdgovoriIzbriši
  2. morda pa moraš skočit še za kak dan kam ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, saj mi je kar nerodno - takole gospodinjsko spraševati - ampak, katero zvončkasto čistilo za tla uporabljaš? Ravno vohljam za kakšnim, pa ne znam izbrati ... :)
    Držim pesti za izpit in sončen dopust!

    OdgovoriIzbriši
  4. uporabljam ajax z vonjem po zvončkih. Super diši, ostane v zraku in na tleh in tla se dejansko svetijo (in posledično lahko malo drsijo)

    OdgovoriIzbriši
  5. ta ajax res fajn diši, še z veseljem čistiš :)

    OdgovoriIzbriši