sreda, 2. februar 2011

Bolehanje

Slavni imunski sistem porušen že drugič letos.

Najbolj vesela sem, da obležim v postelji, ko imam največ dela, največ obveznosti in cel kup planov, da se bom imela fajn. Ko mi pri vročini, oteklem grlu in pomanjanju energije ljudje začnejo še pribijati, da bom shujšala, če ne bom jedla, sem pa najbolj navdušen ranjenec daleč naokoli. Sploh po tem, ko se že dva dni tolažim, da je samo malo večji prehlad, in se zbudim zato, ker ne morem dihati.

V slabo voljo me spravi tudi tabla z napisom rojstnega kraja, kjer imam zdravnico, ker vem, da bom naslednjih par dni obsojena na mir in tišino, zaradi katerega me vedno znova prime, da bi se zadrogirala. Home just makes me wanna do drugs. In dejansko se drogiram. S celo vrečko zdravil: protibolečinskih, za želodec, da bo prenesel protibolečinske, in antibiotikov, na katere ne bi smela biti alergična. Upamo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar