sreda, 28. julij 2010

Turn it off!!!!

Moj oster jezik namreč. Ne morem si pomagati, če me vsi jezijo, mene pa uho boli. Treba je ceniti moje trenutke tišine in ne drezati vame.

Sem dobila kazen in padla po stopnicah. Nič hujšega sicer. Samo dokaz, da ne rabim tipa, da padem po stopnicah. Ko sem sedela na mrzlih ploščicah sem na hitro sicer preverila gleženj, a ni kazal znakov zvina ali zloma, pohod po trgovinah pa mu tudi ni dobro del. V nadaljevanju me je zaskrbelo, ker v ozkih hlačah delujem skrajno bulimično-anoreksična. Sicer pa ne vem, zakaj si ne kupim kar prevelikih hlač. Bo od njih več koristi, ko se nazaj zredim (ne, ne lažem si, da bom prav dolgo ostala suha).




In drugače? Zanimivo, zabavno, veselo. Naj tako kar ostane še nekaj časa.

8 komentarjev:

  1. pikčrs,šuši,pikčrs!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. bi, pa nimam fotoaparata. Mobitel pa štrajka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne si zlomt gležna. Maš pol ceu lajf kurac. Pa ne the kind you want :)

    OdgovoriIzbriši
  4. vem kako je. Sem imela zlomljenega :) pa niti nimam večjih težav s tem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  6. At the risk of sounding shallow... I love those two surfer girls! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Smao res nea objavljat slikc, I really might fall in love :D

    OdgovoriIzbriši