četrtek, 25. februar 2010

Nova pomlad

Sej vem, da je na naši vasi dolgočasno. Ampak, a res ni nič bolj pametnega za delat, kot da vsi rojevajo???? Slučajno sem se (očitno ob napačni uri) peljala čez del mesta, pa sem videla vsaj 3 babnice, s katerimi smo še pred nekaj leti skupaj žurali, z vozički. Bi bila bolj vesela brhkih deklet v pomladni opravi. No, 3 mamice sem poznala. Mimo se je prišetalo še vsaj 5 mladih družinic. Bruh. No, na tekočem sem toliko, da niti ne vem, kdo ima s kom katerega otroka. V bistvu me ne zanima. Potem pa me čudno gledajo, ker jaz nočem imeti otrok. I have plans for my future: one of them is not staying here!

Sicer pa se tukaj baje odvija mehiška nadaljevanka, za katero nočem niti slišati. In sem povzročila dolge frise z obelodanjenjem tega dejstva. Don't care.

Vsak dan isto, zmer mal drgačen, od dolgočasja že skor mal mračen ...

S pomladjo so se zbudili tudi telefoni. Počutje: tajnica. Celi dan mi je zvonilo nekaj. Potem se mi ne da več javljat. Poleg tega, imajo zadnje čase vsi sprašujejo "zakaj .... ". Nikdar se ne tiče mene. Še malo, pa bom zazijala NEEEEEEEE VEEEEEEEEEM. Ne vem, zakaj oseba x ne pokliče nazaj. Ne vem, zakaj se je nekdo tako odločil. Ne vem, zakaj bi se sploh morala s tem ukvarjati.

Ko bom velika bom princeska. Basta.

3 komentarji:

  1. Welcome to Slovenia. Please enjoy your stay.
    Beeeeee, podobno podoživljam tudi sama. Moja generacija je začela rojevati otroke, sklepa zakonske zveze. Z diplomo v žepu že dela.
    Jaz pa sem še vedno mlada, malo po malo neodgovorna in že drugič brucka. Ahahahahaha. IN YOUR FACE! ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. ikzekli :D pri ta prvem stavku sploh ne veš, kaj te čaka :D

    OdgovoriIzbriši
  3. aha, v naši 'vasi' je podobno, samo da ne nosijo plenic samo dojenčki ....

    OdgovoriIzbriši