ponedeljek, 28. december 2009

Uspelo

Uspelo mi je nekaterim ljudem dopovedati, da ne morem vedno biti na razpolago. Menda mi je vmes tudi uspelo pokazati, da jaz pa res nikogar ne rabim. Kar seveda ni res. Rabim veliko mero cartanja in lubčkanja, kar sem tudi dobila. Kompliciranje nekaterih bližnjih me ne gane. Stvari se pač ne zakomplicirajo, če ne forsiraš kompliciranja. Sem izvedenka za to področje, a sem trenutno na dopustu.

Še vedno pa dejstev ne ovijam v nafrtajčkan papir. In spet imam slabo vest, ker se ne učim, ampak poskakujem (v novih debelih plišastih copatih) in si pojem.

1 komentar:

  1. uh uh, tole je pa moj ta eden najljubših komadov - četrto mesto recimo, občasno tudi prvo :)

    Sicer pa čestitka za "dopoved", včasih so izredne težke, trenutno se tudi jaz ukvarjam z eno :zavijamzočmi:

    OdgovoriIzbriši