sreda, 23. december 2009

A ste letos že naredili kaj dobrega?

Načeloma mi gre na živce posiljevanje z dobrodelnostjo v času Božiča in njena pretežna odsotnost čez leto. Pa vendar. Ste letos že komu kaj podarili?

No, moje podarjanje se je porodilo iz tega, da sem dobila popust za nakit, ki ga pravzaprav nisem potrebovala, pa je bil nekdo pripravljen podariti mi nekaj evrov, da si kupim darilo za rojstni dan (ki ga imam v decembru). Ne da prej nikomur nisem ničesar podarila, pa vendar me je to še bolj premaknilo. Moja požrešnost proti tistim, ki si ne morejo izmišljevati neumnosti. Tako sva se dogovorila, da ta oseba ta denar podari nekomu, ki ga potrebuje dosti bolj. Bach, ti si srce ;)

Zato tisti, ki še niste zapravili vsega denarja za super duper božična darila, lahko pomagate ali nakupujete pri Benki Pulko, preko Unicefa, ali kje drugje, po vaši želji. Lahko premečete svoje omare in oblačila nesete v zabojnike Humane, na RK, ali jih osebno podarite nekomu, ki jih potrebuje, kupite dva izvoda Kraljev ulice ... pa tudi sami brezdomci po Ljubljani znajo biti strašno prijazni ;)

Če tega ne zmorete, ste lahko preprosto prijazni in ljubeči. Smo lahko (Miss Cold as ice has left the building) ...

2 komentarja:

  1. Da.Enkrat sem nekje zapisala, da delajmo dobra dela vsak dan. huu, prav fino se mi zdi, ko zjutraj v gneči na cesti dam prednost pač nekomu... klošarju, ki je živel pod stopnicami pozdrav za dobro jutro in tu in tam kakšen euro....vsak dan kakšen plastičen zamašek več za nogo ali hrbtenico....moja oblačila so šla in še bodo šla na RK...zadnje čase v trgovini puščam v pripravljenih škatlah tudi hrano in čokoladke za tiste, ki to potrebujejo...

    vse najboljše za rojstni dan in lepo praznuj :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oblačila zberem in odnesem v veliki vreči na ulico, jo postavim pri krdelu brezdomcev in jih lepo pozdravim. To počnem vsakič, ko se napolni malo večja vreča. Pa hrano jih odnesem. Nikoli pa ne dam denarja prosjaku, glasbeniku pa ;)

    OdgovoriIzbriši