petek, 14. oktober 2011

Špinačne palačinke

Spet eno dobro dietno odkritje, ki sem ga prvič kuhala. Že cel teden namreč poslušam jamranja, kako zame nič ni mogoče skuhati, in pizdakam, ker mi vedno nekdo nekam podtakne čebulo, česen, krompir, belo moko ali laktozo. Nihče pa potem ni odgovoren, da jaz ležim z bolečim trebuhom in ne morem stopiti na levo nogo. V dokaz vsem tem tečnobam, ki ne dojamejo pomena pravilne prehrane in za distrakcijo od lušt po enem dobrem golažu s kruhovimi cmoki, sem včeraj ustvarila tole preprosto zadevo (ki sicer vzame dobro uro življenja).

Recept gre pa takole (za 3 osebe):
 - polovica pora
 - polovica večje bučke
 - pol vrečke špinače
 - 2 konzervi tune
 - 1 mala konzerva koruze
 - palačinke (priporočam pirine, meni je zmanjkalo moke)
 - kozji sir
 - kokosova mast (pol kocke)
 - sol, poper in ostale začimbe

Najprej spečemo palačinke brez sladkorja ali soli. Pečemo jih v ponvi, namaščeni s kokosovo mastjo. Medtem ko se hladijo, v posodi s preostankom kocke kokosove masti čisto malo popečemo por in bučke in dodamo špinačo. Danes sem zamudila gospo, ki prodaja svežo špinačo, zato sem se poslužila zamrznjene. Dodamo malo vode, da se ne zažge, solimo, dodamo začimbe po želji in gremo na cigaret.

Ko se špinača stopi, dodamo še pločevinko koruze, ki smo jo sprali pod toplo vodo in premešamo. Odstranimo z ognja in dodamo tuno ter fino premešamo. Paziti moramo, da masa ni preveč vodena.

Pečico prižgemo na 200 stopinj, da se segreje, medtem pa napolnimo palačinke z zmesjo. V vsako palačinko narežemo še nekaj koščkov kozjega sira, zavijemo, zavarujemo z zobotrebcem in pladenj počimo v pečico.




Pečemo ravno toliko, da se sir stopi ali da pripravimo solato. Zraven palačink kot priloga fino paše leča.

Ni komentarjev:

Objavite komentar