ponedeljek, 29. november 2010

Geslo

V zadnjih nekaj tednih sem pridobila en kup novih gesel. Že tako si na svojih štirih mailih (od katerih redno spremljam le dogajanje na enem) komaj zapomnim gesla, potem je tu še telefon bankomat, FB, po novem pa še en telefon in morda kakšna kreditna kartica v lasti matere, ko ji hodim tankat avto. Prvi dve uri dneva sta zaradi vseh možnih gesel strašno napeti za moje možgane.

Najraje bi si vsa gesla napisala v en zvezčič in ga nosila s seboj. Pa mi logika pravi, da to ni najbolj pametno. Druga opcija je, da bi povsod imela enako geslo. Pa tudi to ni mogoče. Tako bom najbrž ostala pri tipaknju napačnih gesel in številk v napačen računalnik in telefon. Dopuščam možnost, da se bom navadila in upam, da dan moje poprečne zblojenosti nikdar ne pride. Ker sem si sposobna zaklenit čisto vse, in po vrhu vsega izgubiti še ključ od stanovanja. Danes sem bila že na dobri poti tja, ko mi je vse padalo iz rok in sem ignorirala zvonenje telefona.

1 komentar:

  1. jst mam eno tako strategijo, da mam skos isto geslo, ampak da ma pri vsakem zraven številko: 1, 2, 3, 4, in glede na to, da različne geslaste stvari odpiram vedno po določenem zaporedju, samo tipkam isto besedo in zraven naslednjo številko :P

    (vem da ni ravno pametno, da sem to na net napisala, grem zdele spremenit geslo, hihi :D )

    OdgovoriIzbriši