ponedeljek, 2. november 2009

Tolažilna nagrada

Jah, vsak kdaj potrebuje kaj za tolažbo! Ker s cigareti in čokolado že spet pretiravam, sem se odločila, da bom postala še obsedenka z nakupovanjem. Imam pa to nesrečo, da moje podalpsko telo ne gre v te kitajske modele cunjic in čeveljcev na slovenskem tržišču (je pa res, da zdaj že najdem svojo številko, še vedno pa ne pravega modela), zato sem se vrgla v knjigarne. Pa ne v mojem domačem mestu, tukaj ni knjigarne, ker bi najbrž propadla. V Ljubljani sem se izdatno zataknila med policami, večkrat. In si naredila zalogo.


7 komentarjev:

  1. Bonjour tristesse sem imela za maturo. Takrat smo jo seveda vsi sovražili, ampak v bistvu je precej lepa knjigica. Od Rushdieja mi pa še ničesar ni uspelo prebrati do konca, nekako mi je prezgoščen. Boš poročala, kako se je obneslo pri tebi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Rushdie je super ... lepo si vzameš čas in ga prečešeš. Jaz sem navdušena!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bonjour tristesse danes vrnila napol prebrano v knjižnico. Ni mi sedla ...
    Je pa fora, kok sva usklajeni. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. slonči draga, če ti bo še kdaj se za lotit, lahko mene kontaktiraš. Si delam knjižnico doma :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz pa zbiram knjige, ki jih drugi več ne rabijo, ker jih bom odnesla nekam, kjer jih rabijo.

    A v Založbi Litera poleg univerzitetne si že bila? Tam se vedno najde kaka knjiga ...

    OdgovoriIzbriši
  6. uf, potem pa imam en kupček zate. Sicer mi ni vseeno za tiste knjige, brala jih pa tudi več ne bom.

    Nisem še bila. Bom ob priliki še tja zašla ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. šuši, če ti je rushdie všeč, ti toplo priporočam še The ground beneath her feet. in nujno preberi od Arundhati Roy - The god of small things (Bog majhnih stvari), ampak obvezno v izvirniku oboje, v prevodu se poetika čisto izgubi.

    OdgovoriIzbriši