torek, 25. avgust 2009

Neprecenljivo

Scott: She's hot, man!
Šuši: Hey, when you knew I'm standing next to you, you said I was pretty!
Scott: And you are :D
Šuši: LOL

Nedelje v Ljubljani znajo biti precej zabavne. Z dobro družbo smo šli malo naokorg in vrnila sem se v zgodnjih jutranjih urah, še vedno nasmejana od vsega, kar se je zgodilo. Tudi od tega, da so mi nekateri spet želeli narediti sramoto, jaz pa sem se preveč krohotala, da bi to bilo mogoče.

Neprecenljivi so tudi ljudje v moji stolpnici. Gospa sosedova zvesto nadzoruje celo nadstropje, drugod pa imamo kamere. In gospa sosedova natančno ve, kdaj grem od doma in kdaj pridem. Včasih še celo to, kdaj dobim obisk. No ja, kamere pa zabeležijo moje nočne eskapade. Gospa sosedova na primer ve, da grem dopoldne od doma, vrnem pa se šele zvečer. Zjutraj me opomni, če bom potrebovala dežnik, zvečer pa pove, kaj so rekli na poročilih. Ve tud, katero je moje kolo in ga nadzoruje. Vsak dan naredi obhod po nadstropju, če ima slučajno kdo odprta vrata in opozori, da to pa ni dobro. Seveda gospa sosedova v dvigalu rada kakšno pove. Še najboljše od vsega pa je to, da gospa sosedova ni zlobna stara vešča. Vsaj zaenkrat ne, ker me še ni srečala, ko mi šele zjutraj uspe priti iz nočnega potepanja.

2 komentarja:

  1. Am. Kul punca. Lahko gleda. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da ni zlobna stara vešča, ker ponavadi se take nagibajo natanko v to smer. :)

    OdgovoriIzbriši