petek, 7. maj 2010

Doing London

Ah, pa sem že nazaj, kljub temu, da sem ves čas upala, da bo vulkan še enkrat bruhnil, da bom imela izgovor, da še malo ostanem v norem Londonu z norimi ljudmi, ki sem jih ponovno srečala ali na sveže spoznala.

Vtisi so enkratni (slike pa tokrat kar iz mobitela, ker na ostale bo treba še malo počakati): od Brick Lane on saturday night do Dirty Martinija v ponedeljek zvečer (me getting really drunk after a long long time),



cupcakes žura,




dolgih šetenj po celem Londonu, premočenih čevljev in kupa tipov, ki bi jih (skromno priznam) na licu mesta podrla, tržnic s hrano, kjer sem prebolela slabost od letala, do razčlenjevanja načrtov za avtobuse in tube ter spontanega preklaplanja iz enega v drug, tretji, ali četrti jezik (cena ki jo plačaš za druženje z multi kulti klapo). Da ne pozabim omeniti hudih bejb, oblečenih nenadjebljivo, in debelih bejb v miničih do bokov, sprehajanja v natikačih pri 10 stopinjah in tankcenih majčkah v največjem dežju in vetru.

Izpustila nisem niti tradicionalnega gravža po imenu fish and chips :D



V smeh sta me spravljali naslednji reklami na avtobusih: Last night a DJ saved my life in Pixie Drinks Lotts.


Na kratko? Hočem nazaj!!!! (čeprav se volana v avtu ne bi niti dotaknila, ker bi pri teh zmešancih najbrž v trenutku povzročila prometno nesrečo z grdimi posledicami)



5 komentarjev:

  1. Hihi, Miss Shushy rocks London.
    Bi kar pasala notr za več cajta.

    OdgovoriIzbriši
  2. stara ... jaz sem umrla skoraj, ker sem morala it. Že načrtujem, kdaj spet skočim gor. Greš z menoj? :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Šus Londona dobim junija. Ampak, ko sem prebral tvoj post, ga hočem zdaj, TAKOJ!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. jaz bi tudi še en šus. Zasvoji te svinjarija :D

    OdgovoriIzbriši