petek, 21. maj 2010

Do you read me?

Res ne maram ljudi, ki žlico držijo tako. Ups, ne maram, da ljudje držijo žlico narobe - no, tako kot jo držijo neandertalci. In leni moški. Ne spomnim se, da bi videla žensko, ki tako drži žlico. Brez operacije rok za izgovor.

Upam, da se mi nikdar ne bo zgodilo to, kar me je v jutranjih sanjah tako razkurilo. Bele nogavice in tenis hlačke v javnosti so totalno mimo. Da niti ne omenjam eksplozije, ko vidim bedno urejeno tečno žensko, kako ukazuje.

Po drugi strani še vedno vem, za katere stvari sem si popolnoma sama kriva. Uspešno sekiram sama sebe. Neumorno. Očitno mi pomaga samo tisti čas, ki je vsakič drugačen. Ali je izgovor, če rečem, da vem zakaj je tako? Pač vem.

Še bomo v bližnji prihodnosti pili šampanjec. Zdaj se mi pa lušta starega dobrega viskija in cigarete.

P.S.: Nauk dr Housea - Wilson še slabše izbira ženske kot jaz tipe. Ne moreš, no. Vsaka mu umre.

2 komentarja: