petek, 28. maj 2010

You think you're Elvis or something

Dolgo, dolgo, dolgo nisem slišala, ali se spomnila na to pesem. Zadnjič enkrat pa mi je začela odmevati v ušesih sredi učenja. Pri učenju si namreč vedno pomagam z besedili iz pesmi. Za primere pri slovnici, ali za miselne povezave. No, pa tudi sicer me na določene trenutke v življenju spominja določena pesem, ali več njih.

Ta pesem me spominja na čas, ko sta se naša dva ločevala. Da ne bo pomote, ko sem izvedela, da se bosta ločila, sem bila najsrečnejša zafrustrirana najstnica na svetu. Starši nad mojim veseljem niso bili prav posebej navdušeni :D No, pesmi se ne spominjam zaradi besedila, ampak zaradi melodije, ker se je ravno takrat doma znašla neka špilika, ki je igrala to melodijo.

1 komentar:

  1. Z musko je fajn povezvat dogodke. Pol k čuješ nek komad, lahko začneš obolevat, al pa se topit, odvisn od komada. :)

    OdgovoriIzbriši