nedelja, 19. julij 2009

Čakanje na čarobno paličico in časovni stroj

Zdravje je drago. Vsaj dokler se stvari ne izboljšajo. In trening (ta je zastonj), da pridem spet nazaj v kondicijo, ki ne bo pogojena z dnevom. Komaj sem pripeškala v četrto nadstropje (danes, včeraj sem priskakljala). In perilo, ker mi je nekdo joške ukradel ... no ja, se vsaj v stare kopalke spravim (kar je velika sreča, ker že 2 leti nimajo mojega modela kopalk).

Drago plačujem tudi svoj ponos. Ni mi žal. Vem, kaj zahtevam. Ne sklepam pogodb. Velika je razlika med mojo reakcijo na fer in nefer. Ne prenesem vsega, nočem prenesti vsega, in ne bom prenašala vsega. Pika.

Razlog je ... za vsako čakanje. Ni bilo čakanje na pomlad, na poletje, morda je čakanje na jesen, morda na zimo ... morda na nikoli. Morda so se solze tako dolgo pretakale po očeh, da so postale biseri.

A veš tisti nasvet izpred šestih let ...

1 komentar:

  1. Razen treninga, kar že prakticiram, bi se z največjo lahkoto podpisal pod ostalo vsebino. ;)

    OdgovoriIzbriši