ponedeljek, 20. julij 2009

Kratko sporočilo, pomembna vsebina

Sem sedela na balkonu, noge v luft, kavica in čikec, pa sem si rekla, da bo treba zbrisat stare sms-e z mobitela. In vmes ene parkrat prasnila v smeh. Zaradi mojih dragih ljubih, ki mi radi pošljejo kak simpatičen sms:

- kaj bomo pil? (od kolegice, ko sem rekla, da gremo na drink, pa da ne grem žurat z njo)
- zbudi se pizda mala ... (ko mi ima moja draga nekaj nujno za povedat)
- sej vem, da mi boš rekla, naj se jebem, sam ne morem nehat mislit nate. (kolega, zajebava)
- šuši, upam, da maš ubijalskega mačka! (Johnny, ko ga je pil na drugi strani Slo in je vedel, da tudi jaz žuram)
- ata vampir + slika (od moje drage, da mi je polepšala dan in da bi me navdušila za Twilight)
- kaj X ma isto nesposobnega brata, za katerega ne ve?
- bejbi a si se že spoprijateljila z jutrom ... (Petrarca, ko hoče, da se zbudim in pridem na faks, da me polupčka, preden gre domov)
- jaz bi jutri bil tam, če boš dovolila ... (ko nekdo ve, da ga je posral)
- I kill X, matr! (Slonči, ko ji gre nekdo na živce)

Ni komentarjev:

Objavite komentar