torek, 28. julij 2009

Čik in cedevita

Boljše paše kot jagode in čokolada in negativni učinki se izničijo. Garantirano. Seveda sem upala, da bo to ubilo tudi kakšnega komarja, a te sreče nisem imela. Sem pa imela to (ne)srečo, da je nekdo odreagiral na moj "moški ste take svije, ej". Pa rečeno je bilo v smehu. Ampak madonca, sem nekomu na žulj stopila. In dobila nazaj postreženo, s smetano na vrhu. Potem pa mi naj kdo reče, da tipi nimajo PMS-a!

Najbrž je res to, da vsak sebe vidi drugače. In vsi kdaj govorimo eno, delamo pa drugo. Nekaj pa sem se le naučila: v kritičnem trenutku si rečem "e, jebat ga" in grem dalje. Pa še to, da se smejim. Nič več ni sveto in nič ni večno. Mi bodo pa vedno ostali večeri s čikom in cedevito (dokler se bo še dalo kaditi). Če me ne bodo prej pojedli komarji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar