sreda, 29. julij 2009

Jebeni Dormeo

Sem za darilo (pretvarjajmo se, da je bilo darilo za diplomo) dobila posteljnino Dormeo - ja, tisto, ki jo tako na veliko oglašujejo v Mercatorju. Seveda sem nemudoma vse stlačila v pralni stroj in oprala. Iz pralnega stroja sem potegnila prežvekano gmoto modrih rjuh (tokrat nisem ničesar pobarvala). PREŽVEKANO. Seveda sem dokupila rjuho, da bo ja vse v stilu, poleg tega sem rabila še kakšno rjuho (ker sem med selitvijo vse izgubila).

Te kose blaga sem lično zložila (še mokre, za pol urce, da se poravnajo) in obesila. Iz sušila sem vzela še vedno precej PREŽVEKANE kose blaga. Pa sem si rekla: "Prav, bomo pa zlikali, ker to je res preveč prežvekano." Ok, napenjalne rjuhe res nisem šla likat, ker takšna mazohistka pa tudi nisem. Ampak stvari so še vedno PREŽVEKANE. Pa sem jih dobro zlikala, o ja! Imam nov, drag, učinkovit, napreden likalnik. Ampak te pizdarije se ne da poravnat! Če nisem pol ure potiskala likalnik gor in dol, uporabila izdatne količine pare in se na koncu že metala po likalniku, potem pa tudi nič ne rečem.

Edina pozitvna stran je to, da imam še en kovter (torej tretji), če pride kdo prespati. Zdi se mi sicer nekoliko velik, tako da samo upam, da bo šel v ostale prevleke za posteljo. Ker če ne, majkemi, da ga odrežem! Prevleka za vzglavnik bo sicer tudi prišla prav (bo na enem od treh vzglavnikov), ampak le, če bo zlikana. Ja halo, pa kdo še lika posteljnino!?

Ni komentarjev:

Objavite komentar