sreda, 6. januar 2010

Sneg = hibernacija

Sneg je lep, dokler mi ni treba ven po žlufrci skakat. Sneg je najlepši na Rogli, na tekaški progi ob sončnem dnevu. Toliko o snegu. Sicer pa se je leto začelo s hibernacijo, sneg pa je to samo še povečal. Če bedim 10 ur na dan, pa sem utrujena. Verjetno tudi zato, ker me čez dva tedna čaka izpit, jaz pa sem se pravkar začela učiti, čeprav sem nameravala začeti že pred enim mesecem, pa mi je prasica usoda to preprečila.

V tistih čudnih urah, ko dejansko bedim, se mi porajajo zanimiva lingvistična vprašanja, ki jih ne morem nikomur razložiti, ker me debelo gledajo. Zato raje pizdim, da v celotnem domačem kraju ne dobim vložkov (spet). Uf ja, še to sem skoraj pozabila. Obvladam pretvarjanje, da sem polna keša. Ah, mar mi je za zdravje in lepoto in sem skočila k privatnemu dermatologu (ki mi je vedno odpravil vse težave s kožo) ... problem je, da sem od njega (in iz lekarne) prišla lahka kot peresce. Finančno mislim.

Ampak ... bom pa spet imela lepo kožo. Nekega dne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar