petek, 8. januar 2010

Kdor išče, ta najde

Moje nomadsko življenje preteklih let (in stalno seljenje od doma, k mami, sestri in nazaj domov v zadnjih mesecih) je pustilo resne posledice na moji organizaciji. Pojma nimam, kje je kaj.

Tako sem se končno spravila k učenju in pozabila, kam sem dala markerje. Ni učenja brez markerjev! Zbloda zblojena kot sem, sem jih celo sanjala. In po treh dneh našla. Kje? Kako? Tako, da sem na glavo obrnila vse škatlice, predale, omaro z zapiski (ja, celo omaro rabim) ... na koncu pa sem jih našla v škatli z mojimi dragocenimi fukiš-elegantnimi peep-toe čevlji. Shranjene v prozorni škatlici, skupaj z ostalimi kuliji (in plonkci), ki sem jih pogrešala.

Vmes me je našel tudi hare krišna, ki mi je prišel zvonit na vrata in mi v roke potisnil tri knjige, ki jih je menda prebral sam Einstein (če je to bral Einstein, sem jaz bicikel - ampak, vse je relativno, nič ni absolutno, kajne). Seveda mi nič ni bilo jasno, ker sem ravno v glavi razglabljala o tem, kako luksemburščina, ki je evropski jezik, še vedno naj ne bi bila zapisana, temveč le govorjena.

Našla sem tudi bolj ali manj vse odgovore na vprašanja, ki so mi še manjkali. Torej imam zdaj vse potrebno za učenje. Samo pomnilnik letnic mi še vedno ne dela. Ampak, če mi karkoli zgodovinskega ne bo jasno, lahko grem k sosedi.

A kdo ve, kako se čas ustavi?

7 komentarjev:

  1. Ženske pa pospravlanje... v kaosu se vse najde.

    In pa ko najdeš tistga, ki ti zna ustavt čas, ga pošl še k men, jest ga nujno rabm pospešt. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Svetujem, da si prebereš tiste tri knjige, mogoče je Einstein v njih dognal, da je čas relativen, pa boš ti šla še korak dlje in prispela do formule za relativiziranje časa.

    OdgovoriIzbriši
  3. slonči, mam dve enaki, potem lahk ta drugo dam tebi?

    OdgovoriIzbriši
  4. Knjig se nikakor ne branim! Ker tiste ta dobre res ustavljajo čas. ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čas ustaviš s prihodom v majhno mesto pod Pohorjem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Učenje ja najboljši možen način za ubijanje časa ;)) Začela sem uživati v učenju in prebiranju.

    OdgovoriIzbriši
  7. slončica ... niti ne. Začenm brat ob 11h neham pa ob 3h zjutraj :D How time flys when you're having fun :D

    peter: ja, tukaj se res vse ustavi. Na mojo žalost :S

    Ruth ... uživam, sam si bolj malo zapomnim :D

    OdgovoriIzbriši