petek, 22. januar 2010

Slava (pod)povprečju

Človek zjutraj nič hudega sluteč prebira novice in glej ga zlomka, portal mi ponudi tingilingi nove pesmi in izvajalce na slovenski bruh glasbeni sceni: dve slovenski lepotički prepevata (hvalabogu ne v duetu, ker to bi šele bilo boleče).

Ja pa glej, ne moreš no. Mislim, mi je jasno, da taki ljudje sebe niti malo ne pokritizirajo. Samo, a nikoli niso peli na plejstejšnu? Ker če jaz pridem do ubogih 8000 točk, pa mi je bilo že pred tem jasno, da o petju nimam pojma, kaj šele glasu za to! Kljub temu, da se zajebavamo, da sem zaradi nizkega glasu naslednja Macy Grey. ZAJEBAVAMO! A zdaj lahko vsako revše gre krulit v mikrofon? A to so zdaj javne karaoke, na katerih si narediš sramoto, pa ti ne pride do možganske celice, pa še zaslužiš zraven? Besedila pa so tako in tako za popizdit kvalitetna. Raje poslušam Saško, ki se dere, da ne gre na kolena.

Pa nekdo bi jih moral javno, na tv, verbalno linčat.

5 komentarjev:

  1. Ja, svoboda je preveč svobodna, treba bi jo bilo regulirati - vsaj na nekaterih področjih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Grr. Sprašujem se, če imajo take cvetke sploh okoli sebe ljudi, ki jih imajo radi? Če bi jih imele namreč ne bi javne sramote obešale nase.

    Grdo rečeno, vem, ampak enostavno ne poštekam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa pravim, da iz majhnega zraste veliko. Ne verjamem, da je po tem nastopu kdo verjel, da mu bo uspelo :)

    http://www.youtube.com/watch?v=XmKyhmxtKw8

    OdgovoriIzbriši
  4. Čaki, da Slovenija začne odkrivat talent, pol bo takoj razvidno, da ga (ni)mamo.
    Žalostno je, da še tiste, ki majo glas, stas in clo pamet, raje tečejo z ovcam, ker se bol prodaja...

    OdgovoriIzbriši