sreda, 21. april 2010

Pomladno kokodajsanje

Z mojo lubo pri zajtrku:

- Ej, sam meni pa niso tak všeč moški v uniformah.
- Eh, meni so ... v zdravniških haljah. (jokanje od smeha)
- No, sam kakega marinca bi pa spustila blizu. Imajo čar.
- Ja, al pa kakega letalca.
- Uuuu, sam na pilota pa bi bila šibka.
- Jaaaaaa, piloti so seksi. (kratka zgodbica o pilotu, ki vozi na relaciji Graz Mallorca)

-Sam pilot bi bil idealen tip za mene. Seksi je, pa ni dosti doma.
- Ja, res. Samo ... ta tvoj pilot bi še katero drugo servisiral.
- Pa naj servisira, sam da dobro, da mi ne bo sramote delal.
- Mater, zdaj sem kr jezna na imaginarnega pilota, ker servisira druge babe. Še malo pa ga bom nadrla.

Nič, greva še malo kokodajsat naokrog.
(v opravičilo naj povem, da me je zbudila mačka, ki mi je skočila na glavo)

7 komentarjev:

  1. Hahahaha :D ... lej to:
    http://www.shrani.si/f/j/vd/3zBTfUZP/pilots-kid.jpg

    OdgovoriIzbriši
  2. haha, lepo mu je uničil sanje :D
    Ja, moram pa priznat, da sem vedela, da se boš ravno ti ob prebiranju tega najbolj zabaval :D Bistvo pa je, da midve z mojo lubo prijaviva toliko gluposti na dan, da je treba kdaj katero zapisat. Sam je zabavno :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bi mogla slišat ''pilotske'' gluposti ... to je še hujš hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi pilota. Pa snajperista. Ali oficirja. Morda častnika ali predsednika države. Čisto možno bi tudi marinca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne, častnika ne, ne več,... Marinca ja. Pilota tudi, samo če je tako prasec, da okrog slabo servisira, pri meni tudi ne bi bilo nič.

    Samo, ženske, a veste,da uniforme nosijo tudi dimnikarji, pa hišniki, pa strojevodje (oni vlak vozijo), pa sprevodniki, ....

    OdgovoriIzbriši
  6. ruth, predsednika ne, njega preveč po zobeh vlačijo :D

    Špelca, ostale smo nalašč zignorirale :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala bogu oziroma vam, ker vsaka uniforma pa še ni uniforma.

    OdgovoriIzbriši