četrtek, 22. oktober 2009

Draga S.

Rada bi poudarila, da sem tvoj izdaten krst s teranovim likerjem prenesla polna smeha in ti sporočila, da bi si z veseljem ogledala videoposnetek tega prešernega dogodka, pa tudi vseh ostalih. Omenjam ga zato, ker se vsakih nekaj ur spomnim nanj (in umiram od smeha). Res je, da si ranila mojo deviškost ... pravzaprav si ranila vse znake moje deviškosti. Le pomisli, kje vse si me zalila :D

Ob tej priložnosti bi ti rada sporočila tudi, da sem madeže uspela odstraniti v pičlih nekaj urah po dogodku. Majica je preživela dva pranja in izdatno polivanje z Megliom in Vanishem. Ja, res sem mamasta, pa tudi učinkovita. Omenim naj tudi, da sem uživala v večeru in družbi, ter da bom vesela povabila na še kakšno tako srečanje. Ko smo ravno pri srečanjih: tista zaseka za žlikrofe je že zdavnaj šla k vragu.Pa še to, moj bivši domek je izpraznjen do te mere, da v sobi odmeva.

Dolgčas mi bo brez vas.

2 komentarja:

  1. Iiii, post čist sam zame! :D

    Čeprav omenja strašno nezgodo, ki je ne bomo več omenjali. Razen, ko bomo videli posnetek (vem pa ne, čigava je bila kamera, hm).

    Žlikrofov pa tudi ni hudir, da ne bomo enkrat spravili skupaj, a ne.

    Te definitivno povabimo ob naslednji priložnosti. Svetujem pa že sedaj, da oblečeš temno, najraje črno majico. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. slonči, pa dsej veš, da so meni nezgode strašansko zabavne :D Mislim, da je bila kamera od Ugota. Kupim avto in se pripeljem v Idrijo na žlikrofe :D

    Ja, naslednjič bom imela to v mislih in se bom primerno oblekla, obljubim :D

    OdgovoriIzbriši