torek, 30. avgust 2011

Nerodnosti

- vedno, ko si na sveže nalakiram nohte, me stisne lulat. In vemo, kaj vlačenje hlač naredi z lakom.
- kombiniranje alternativne medicine in uradne medicine je zelo zanimiv proces. Pridem z alternativne medicine in pokličem zdravnico, da ji povem, kaj mi je in kateri recept rabim. Več zdravnikov bi moralo biti tolk prisebnih, da bi bili sposobni to štekat. Ker sami ipak ne znajo dokazat 3/4 stvari.
- vklopila sem turbo učenje, ampak pri enem poglavju me pa še vedno glava boli. In po preveč letih sem ugotovila, da se svojih zapiskov za to snov še prav dobro spomnim, v fasciklu pa jih ni. Nekdo mi jih očitno ni vrnil ...
- po drugi strani imam že čisto oprane možgane: tolk sem lena zvečer, da se mi še pizdakat ne da.
- še dobro, da imam obdobje samostojnega spanca. Po teh bizarnih sanjah, bi sospalca doletela a) jutranja klofuta, b) napačno ime.
- nerodno je tudi to, da po novem prakticiram še strožjo dieto, pri čemer mi že tako piškav izbor klati še tista hrana, na katero se moje telo izrazito negativno odziva. Iz jem (skoraj) vse sem torej prišla do jem (skoraj) nič. Nerodneje je pa to, da zadnje dni vsi pred menoj mlatijo lepinje s pleskavico, bureke, hamburgerje in podobno svinjarijo, za katero bi zdaj dala fotrovo izgubljeno ledvico. Platonski odnos prakticiram tudi s čokolado: ona me gleda, jaz njo gledam nazaj. Pri moji trmi ima več šans, da ona mene poje!
- eksistencialno vprašanje: kako je lahko človek z dvema levima rokama desničar?

6 komentarjev:

  1. šušiii, izredno rada te prebiram! :D zakaj nesmes jest? Ti dam za burek :P želim ti vse lepo in, da se naprej objavljas tele svoje poste, ki mi polepsajo dan ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. anonimna, to je pa fajn slišat ;) ne smem jest zaradi želodčno-črevesnih zapletov. No, se bom pa potrudila, da še komu polepšam dan ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Katero alternativo pa ubiraš? (ok, vem da se spoznaš na domače medežije in ful ti hvala za ušesni recept - pomaga ko satan).
    Jaz sem imela enkrat eno tetko, ki ji je želodec zavračal vso živo hrano in sem ji naredila komplet refleksnoconskih masaž stopal. Enkrat na sredi me je obvestila, da mlati pizzo. :) (ne delam reklame mimogrede) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nataša, sestra mi dela občasno refleksno stopal in masažo dlani, drugač pa furam kitajsko medicino, mešano z tajskimi vajami za hrbtenico in nevemkatero masažo. In ušesni recept sem dobila od mojega alternativca. Pomaga pr takoj, vem :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Bla, bla, bla, prvi izgovor je lame! Zato, ker si ženskice lahko privoščimo preventivno pišanje! Ahahahahahaha! ;)

    OdgovoriIzbriši