torek, 24. avgust 2010

Neverjetno

Bad karma, polna luna in še kaj me očitno vztrajno zasleduje. Ker se ti ne more vsak dan narediti neko sranje ... za to preprosto mora biti nekaj/nekdo kriv.

Tako so šli dogodki po vrstnem redu: najprej sem si na lučki opekla roko. Zadeve se nisem dotaknila niti za sekundo, pa imam tako luštno opeklinico direkt čez lepotično piko.

Nato sem z avtom obtičala na mokri travi. Podrobneje v prejšnji objavi.

Naslednji dan sem dobila lepo pošto iz Ljubljane, zaradi katere me je prijelo, da bi nekoga v rit brcnila ... brcala.

Včeraj sem šla v trgovino po par stvari in si zaželela milke s celimi lešniki, pa v supermarketu ni bilo niti ene. Ne, niti ene.

Danes zjutraj pa stopim v sobo, da bi si s kremo namazala obraz, ko naenkrat nekaj zaruži za mojim hrbtom, da sem se kar stresla. V omari se je namreč zlomil nosilec za palico in so dol popadale vse obleke, ki jih sedaj niti slučajno nimam kam dati, in tisti ikein viseči predalnik, v katerem imam nogavičke in šale. Ne, omare se od včeraj zjutraj nisem niti dotaknila.

Še dobro, da danes grem v UKC in po brateca. Če se še kaj zgodi, bom "na varnem", bratec pa bo zrihtal omaro.

1 komentar:

  1. To bo tale avgust...meni in teti je na isti dan crknil avto, babica je padla in si zlomila roko, kolega se je sesul s kolesom, razbila sem najljubšo skledo, ...

    OdgovoriIzbriši