četrtek, 5. avgust 2010

Lastna znamka?

Ko sem nazadnje šopingirala, sploh nisem vedela, da sem kupila hlače, ki se imenujejo po meni. No, po virtualni meni. Brez šumnikov. Kakorkoli. Napisa nisem videla, dokler nisem šla menjat hlač. Ampak je neizmerno kul nositi hlače, ki nosijo tvoj nadimek. Mislim, da so mi bile usojene, ker sem jih ta prve zagrabila in ker mi na koncu nobene druge niso pasale. Ali kot bi rekla moja draga: "Pa na teh hlačah Šuši gor piše." Pa še res je!




In ker zadnje čase vse menjavam, sem se izučila tudi umetnosti prijaznega pristopanja in poznejšega vklaplanja strogosti. Ampak vedno naletim na prodajalko, ki nima pojma, kaj dela, in ki se ji zdi v življenju vse tragično, nemogoče in težko. Matr bi gnala to po vojaškem poligonu.

Note: je kdo opazil, da se susi nazaj prebere isus? Isuse!

3 komentarji:

  1. Hahahahahaha, baba nej si normalna! ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, kaj pa tole http://en.wikipedia.org/wiki/Susi_Jeans :D

    OdgovoriIzbriši
  3. ej, še ko zadrgo odpreš piše :D

    ekoas, škoda da nisem prej videla. Sem ravno prispela iz Dunaja, bi še njo poiskala :D

    OdgovoriIzbriši