petek, 13. november 2009

Vikend ekspres

- Slovenske železnice so katastrofa: zastarele in počasne. Potniški vlak iz Štajerske v Ljubljano vozi 2 uri in pol z obveznim prestopanjem (kar v praksi pomeni iz bacilov na bacile in pihanje wc zračenja v glavo), "hitri" vlak (ki vozi LE uro in pol) pa stane dvakrat več in ne vozi me 13h in 16h. Škoda, da sem imela priložnost spoznati francoski železniški promet, ki je neprimerljivo boljši. Aja, tokrat smo zamujali le 3 minute.

- Še vedno nisem čisto prepričana, da poznam pot do vikenda, kjer se odvijajo naša tradicionalna martinovanja.

- Goska po mediteransko so škampi in kozice na buzaro. Primerno tudi za zajtrk.

- Baje imam nek poseben status pri nekem človeku, pa nihče ne ve, kaj sem naredila, da sem si ga prislužila. Izdam skrivnost: večji del je kemija med nama, ostalo pa je še poslušanje, posoja rame, na katero se lahko nasloniva, lepe besede, ko to potrebujeva in prisebljanje, ko je potrebno, zaupanje in vzajemnost. Pa tudi tisti trenutek, ko sva se oba zbala zame; tisti trenutek je premaknil nevidno mejo. Drugače je tudi to, da sedaj tudi drugi opazijo to, kar jaz že nekaj časa vem.

- Nekatere navidez majhne stvari ali besede me udarijo naravnost v srce. Takrat rabim nekaj minutk miru in tišine. Pomaga pa tudi razvajanje.

- Jaz ne bi bila jaz, če ne bi delala neumnosti.

- odgovor na "Kaj pa si ti delala s seboj, saj te nič več ni skupaj!" je zadovoljstvo. Ja, vesela sem, da me je manj skupaj. Pa če vam je všeč ali ne.

3 komentarji:

  1. Ampak res s telimi železnicami - sicer grem proti MAriboru redko, ampak vedno raje plačam še malo več pa vzamem ta hitrega. Če pa ne bi šla tja bolj redko, verjetno teh par evrov ne bi bila voljna doplačat :D

    OdgovoriIzbriši
  2. izgubljena, ravno to. Jaz sem sposobna ubijati po dveh urah in pol na vlaku. Raje grem peš :D

    OdgovoriIzbriši
  3. heheh, pa ne, da te je res manj skupaj .... pa že prej te ni bilo veliko, ccccc ccccc

    Ja, vlaki od Štajerske do Ljubljane .... kar knjige bi lahko nastale, toliko časa se porabi na njih in toliko zgodi

    OdgovoriIzbriši