sreda, 18. november 2009

Čas, zdravje in kompliciranje

Zamašena sem, še vedno. Zdravnica se je sicer pritoževala nad mojim obiskom, mi je pa potem predpisala antibiotike (ne razumem, da pizdi, da imam virozo, potem pa predpiše antibiotike. Lahko bi tudi samo lekadole, pa konec) ... pravzaprav dvojne ... pravzaprav mazilo in antibiotike. Mazilo za kožo, antibiotiki za sinuse.

Slaba stran bolezni in življenja pri starših: fotr dela doma. Ne, že tako nisem vesela, da živim, kjer živim; je lažje če fotra ni doma. Se vsaj briga zase. In ne špega v ekran mojega računalnika. Dobra stran: udoben kavč pod strešnim oknom, skozi katerega sije sonce naravnost na moje zamašeno telo. Še angelčki so mi fouš. No, pa tudi glede hrane se ne pritožujem ... razen tega, da ne jem tako mastnih stvari.

Manjka mi dežurni razvajevalec. Predvsem zato, ker še nisem pripravljena na to, da bi svojo samskost zamenjala z nečim, čemur pravijo zveza (najbrž sem rekorder v izmišljevanju poimenovanj za to zadevo, samo da mi ni treba komplicirati svojega življenja in se pretirano prilagajati, kot bi nekateri pričakovali od mene), pa tudi zato, ker je nekaj km stran.

Najsrečnejši trenutki teh dni so, ko kihnem. Mali orgazem ... tudi. Jezikoslovne in prevodoslovne vsebine švigajo po moji glavi, pišem glosarje in si mislim, kako zelo mi gre na živce ta "zelena dolina". Predvsem zato, ker sem prehlajena do nekajurne nezmožnosti govorjenja, pa ravno takrat se mi nariše ponudba za službo. Tam, kamor bi se rada čim prej spet preselila. In iz tega nastane cela filozofija ... ni berljiva.

12 komentarjev:

  1. JA! Kihanje kot orgazem - ta mi je všeč :) V mojem grlu že dva tedna domuje en trdovraten cmok in ko kihnem imam vsaj nekaj lažnega filinga, da se v grlu nekaj puca. Pa ja... ŽE dva tedna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. orgazmično kihanje :) Yeah! Ni čudno, da je meni moj doktor rekel, naj se primem za spodnji del trebuho,kadar kihnem ;)

    In bodi srečna, da si zamašena tam, kjer si. Kaj če bi bila drugje? ;)

    Dežurni razvajevalec .... hja, enega podobnega poznam. In tisti občutek tudi, ko si je treba izmisliti izgovor, ker je ne samo nekaj kilometrov stran, ampak tam okoli sto kilometrov stran. To pa ja ne gre, a ne ....

    Pa pozdravi se no ....

    OdgovoriIzbriši
  3. izgubljena ... pri meni tud ne gre nikamor :S no, vesela sem, da sploh lahko kihnem :D

    Špelca ... nekaj km je prevzaprav 100 pa še malo. Jap, jaz rabim več ozgovorov, da ne sprašujejo tisti, ki jim ne želim odgovarjati, rabim pa njihpv avto :D

    OdgovoriIzbriši
  4. hehhe, materialistka ;) njihov avto bi rada imela :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Bejbi, a si bolš? A morm v trgovino po pomaranče? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. špelca ... takšna sem :D

    Gaber, pridi mi skuhat juhico. Nisem prav nič boljše :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Mal jegra na zob zna pomagat. ;)

    Pa sprejmi službo, če je tam, kjer hočeš bit! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pris, noben jeger ne pomaga, noben čaj, med, propolis, antibiotik, lekadol nima učinka. Zdaj sem že jezna :D aja, delam na tem ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Masaža bo pomagala - kar naroči si razvajanje na kubik ... in se prepusti ....

    OdgovoriIzbriši
  10. uf, moja super maserka pravi, da je masaža v času prehlada zelo nezaželena. Takisto savna.

    OdgovoriIzbriši
  11. maserja si najdi ...;)
    ja, savna bi pomagala prvi dan, potem pa ne več ...

    OdgovoriIzbriši