četrtek, 12. november 2009

Energija

Dosti je pozitivne, zadnje čase. Ampak očitno le pri meni. Stvari se spet ne premikajo nikamor, jaz pa bi lahko premikala gore. Vse skupaj je podobno nekemu zaletavanju v steno. Na koncu imam energijo za kakšni dve uri, potem pa me čakanje ubije.

Ubije me tudi to, da imam praktično zvezane roke. Bi kar skočila kam, pa sem odvisna od zateženih. Še do avta ne morem ... kaj pa naj brez avta v tej naši zabačeni dolini? En avto je uničen do te mere, da ga nočem voziti (morda sem malo divja za dekle, a tako predrzna nisem), drug avto pa ... recimo, da nočem zavreči dobre volje zavoljo avta. Tukaj ni LPPja, ali česar koli podobnega.

Prišla sem tudi do še ene genijalne ugotovitve: če hočeš zabavo, pojdi v Ljubljano. Tričetrt sovrstnikov je napol resno vezanih, nekaj malo starejših kolegic ima že otroke, mojih divjakinj pa trenutno ni v Sloveniji. Sicer pa ne poslušam glasbe, ki mi je tukaj na voljo, ali prenašam bizarnih izpadov, ki se ponavljajo.

Hvala bogu sem včeraj dobila ponujeno idejo. Poskrbela bom za pohujšanje. Največje pohujšanje tukaj. Potem se me bosta še starša odpovedala! Jupiiiiiii!

9 komentarjev:

  1. Veš, kaj, jaz v tem našem totem mestu trenutno tudi ne najdem duše, ki bi šla trošit energijo, ne da bi zraven komplicirala.
    A si vzameš čas, da greva skupaj kam nagajat?

    Hm, pohujšanje, kako pohujšanje?

    OdgovoriIzbriši
  2. greva :D samo moram prit do MB, jaz sem ruralno dekle ;)

    Pohujšanje najhujše vrste :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Torej gredo lastniki avta takoj v luft, če prosiš za posojo volana? :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ja, iz najbolj butastih možnih razlogov. Sicer se tudi po tem, ko jaz dobim volan, nemudoma pojavi kakšna poprej nevidna praska. Res sem čudežni otrok :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehhe, saj sem jaz tudi ruralna, samo da sem silom prilike v mestu :(
    No, mogoče pa se vidiva bližje tebi, a težko bova pohujšljivi v domačem okolju - ljudem se lahko spodnje čeljusti začnejo tresti od razburjenja ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. material za vaško obveščevalno agencijo :)
    do tell more :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Zadeve laufajo, dokler nisi odvisn od drugih, avto je pa ipak blagoslov sam po seb.
    Pohujševanje se ne splača, ljudje na konc razočarajo, k jih morala začne premočno grizt.

    OdgovoriIzbriši
  8. Mene tudi čudi zadnje čase ta presežek energije takrat, ko je ne rabim. Cel dan sem utrujena, nimam volje ne čitati ne nič drugega, zaspati pa ne morem. Ko pa pride noč, ne vem kaj naj naredim, ker se mi oči ne zapisajo, zaradi občutka krivde in skorajšnje zaspanosti ne morem žurat. No, bolj zaradi občuteka krivde. ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. špelca, saj veš, da je pri nas za označbo "pohujšljivo" treba bore malo :D

    breakyaface ... čakaj še malo :D

    sakir, nič zaupanja vame nimaš ;) ni morala, dolgočasno postane :D

    Ruth, jap, poznam. Sam da še žurplaca nimam :D

    OdgovoriIzbriši