torek, 6. julij 2010

Grdi čevlji, grde cunje

Resno, kaj je s to Slovenijo? Razen, da je zabačena. Iščem poletne obleke in čevlje zase, pa se cene koliko-toliko luštnih zadev gibljejo nad 30 evrov in to na razprodajah. Krilca iz lahkih materialov, majčke, ki jih ni nič skupaj ... ne dam. Vse kar je manj, se raztrga če dobro primeš v roko. Ob čevljih pa sem fasala popizditis: en trakec in podplat pa čez 30 evrov. Ne dam. Poleg tega, da niti niso prav posebej lepi. Gospodična s številko noge nad 40, ki nima debelih gležnjev in široke noge, si pač lahko zašije svoje čevlje. Še trakci od japank so mi preveliki. Za poletne natikače pač nočem dati več kot 30 evrov, če tega niti približno niso vredni. Sploh pa ne, ker je pri nas itak vse drugorazredno in iz lanske sezone. Ceno očitno nabijejo lene prodajalke.

Zakaj tečnarim: obdelala sem Maribor, Ljubljano in Koper. In že tako nisem nakupovalna navdušenka.

6 komentarjev:

  1. Resno! Imam identičen problem. In kaj je s tem promodom, ki nabija cene? Kaj je s prostaškim H und M-om? Kaj z ostalimi trgovinami, ki imajo 50% znižane zadeve z cenami višjih od 25 EUR. Ko jih šiša!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bojkotiram in prodajalkam razširim obzorja. Halo! Si predstavljam, da se bojujeva z mlini na veter. Jaz grem v Graz ko bo možnost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Graz - The Promised Land? :D

    http://tinyurl.com/36569vw

    OdgovoriIzbriši
  4. Res, v tem času bi v Trstu ali Gradcu naredila enkrat več za isto ceno ali celo manj.

    Mene so tukaj jebali s preprostim črnim reklcom. Ali je koštal 400 EUR, ali sem bil v njem kot tista strašila iz risank. Nakar popizdim, se usedem v avto, plačam 20 EUR za nafto, 5 za cestnino in sem čez eno uro v Italiji, kjer dobim odličen reklc za 150 EUR.

    OdgovoriIzbriši
  5. "Sploh pa ne, ker je pri nas itak vse drugorazredno in iz lanske sezone."

    In to še v "boljših" butikih, bogseusmili.

    OdgovoriIzbriši