petek, 19. marec 2010

Osnutki

Preveč jih je, z nobenim nisem zadovoljna ... že nekaj časa. Zato tipkam neumnosti. In si rišem po nogah. Ne, nisem otrok, je pa zabavno - pravzaprav sem velik otrok.

Nadlegujejo me neke pošasti z glupimi vprašanji. Potem pa jih preganjam s stand-up komedijo. Dolgo se že nisem tako nasmejala.

Seveda ni nič perfektno. Sem šla na večerjo v McDrek. Pa imam maščevanje za junk food. Celodnevna slabost. No, morda je krivo tudi to, da sem sinoči videla sliko od Janše. Zaradi njega me vedno drug dan zvije.

Kaj bi morala? Morala bi pisati pripravo za francoščino in nizozemščino. Sedim pred kupom knjig in gledam. Za nizozemščino še imam veselje, ker učim veselega človeka. Pri francoščini pa ... a ljudje res nič ne naredijo sami od sebe? Mislim, če ti rečem, da nekaj napišeš doma, je to domača naloga, pa če si star 13 ali 30. Ker k meni se prideš učit, ne srat po glavi. Če bi bila t'ršica, bi delila šuse/hakle/cveke. Zaradi takih ljudi bi najraje uporabljala rdeč kuli. Ker sem bila res prijazna, sam jezika se ne naučiš sam od sebe. Je treba doma vaditi. In zakaj bi pisala pripravo za nekoga, ki se mu zdi vse brezveze? Slikice, zgodbice, suhoparne vaje, poslušanje pesmi. Še malo pa se bom spremenila v telebajska.

Zdaj mi je kao ful lažje. Grem spet malo v kopalnico.

6 komentarjev:

  1. Ko prideš nazaj v LJ se res priporočam za tečaj nizozemščine. :)
    btw...čeveljci so boljši na tvojih nožicah kot na sliki :D

    OdgovoriIzbriši
  2. brez problema ;)

    za čeveljce sem samo vesela, da me na svoji premieri niso ožulili :D in res so lepi, jim bom še kdaj povedala :D

    OdgovoriIzbriši
  3. V kerga se boš spremenila? Unga k ma torbico? :)
    Če folk ni zainteresiran, zakaj bi se razburjala, pober denar in deli samo tisto, kar moreš. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. In jaz sem bila prelena, da bi šla na stand-up. Pa domače naloge tudi nisem naredila, še dobro, da nisi ti moja učiteljica, ker bi me že kregala. McDrek pa ni dober, to bi lahko vedela ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. sakir, v vsakega malo. Ker tako ne vem, kateri je kateri :D

    špelca, sram te bodi! Za komedijo in za nalogo ;) ja, sej vem, da ni dober. Se mi ga pa včasih zalušta :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Men tudi, enkrat na mesec. :) Ne, ni me sram.

    OdgovoriIzbriši