sobota, 13. marec 2010

En razlog

Sem popustila? Ne. Gledala sem, kako zelo si me želi poljubiti in pasti v moj objem. Potem me je z eno roko zagrabil za rit, me dvignil in odnesel v posteljo. Midva s srcatom (in še kdo) sicer misliva, da bi en tapravi tip res lepo pasal ob meni (visok, temen, močan, postaven), ampak hočem takega, ki nima črva v glavi. Očala so mi pač všeč. On mi je pač všeč.

Ne, jutri ne bom počakala, da prideš iz službe.

Ko sem mu prinesla ključe, mi je rekel, da sem fancy pička. Čop, črna očala, temen plašček, robin hood škorenjci, nova siva torbica in velik nahrbtnik. In velik nasmeh, zaradi dobrih govorilnih ur. Zakaj imam toliko torbic? Ker imam rada lepo torbico ... pri vsem kar prenašam s seboj, pa se hitro uničijo ali potrgajo. Hkrati nimam srca, da bi jih vrgla stran.

Kaj bo zdaj? Ne vem. Počakala bom, da me veter odnese.

P.S.: Zakaj na punco grdo gledajo, če gre v posteljo z vsakim, ki ji je všeč? Jaz podpiram. Če le uživa ob tem. Tipi so itak lahki.

5 komentarjev:

  1. A očala očala? http://bit.ly/cte3fb :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tipi so tko al tko clo prelahki ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tipi so KUL, ko ne vedo kako bi te osvojili in skačejo z rahlimi dotiki kolen in v zmedi od ulične prodajalke kupijo rumeno vrtnico, ki prehaja v rdečo. I (almost) LOVE HIM! ;))
    Obožujem jih. ;)

    OdgovoriIzbriši