sreda, 19. avgust 2009

"Neprijetnosti"

"Le zakaj bi me motilo? Nisem ravno ljubosumna ženska. Nasprotno. Laska mi, če drugo žensko privlači moški, ki je z mano. Poleg tega pa, kako naj zahtevam od moškega, naj mi bo zvest, če grem sama v posteljo s komer se mi zljubi? Zaželela sem si, da bi mu lahko povedala, kaj se je prvi dan mojega bivanja v Limi zgodilo z Robertom. Vendar tega iz obzirnosti nisem storila. Nisem vedela, kako bi dejstvo sprejel, bala sem se njegovega odziva in razumem, da niso ravno vsi pri volji, da bi prisluhnili moji življenjski filozofiji."

Nimfomanka (Valerie Tasso) v hišo vsakega mladega dekleta! Če so starši preveč zaplankani za kaj takšnega, pa na štrik z njimi.

Med branjem (zadevo sem namreč prebrala v enem dnevu in ima nekaj manj kot 300 strani) sem se parkrat prijela za glavo, ker sem točno vedela, kam pot vodi. Sicer pa mi je všeč politična nekorektonst in odkrit govor o spolnosti. Konec koncev pa: kdor se boji te nimfomanke, ni niti približno zrel za Markiza de Sada.

Ni komentarjev:

Objavite komentar