sobota, 12. februar 2011

Zagonetke

- I'm not in denial and I do not have the OCD.
- Nov telefon, nov zvok, službeni telefon, nov zvok ... rabim človeka, ki mi bo povedal, kdaj kateri od mojih telefonov zvoni. Jaz jih zvesto ignoriram.
- Grizem, če mi kdo stoji za hrbtom in gleda v ekran med delom. Ali pod prste med kuhanjem.
- A so kakšne posledice, če na plačilnem nalogu pod zadevo napišeš jebise ali burn in hell?
- Glede na temperature zraka v zadnjih dneh in neko padanje belega sranja z neba, bi rekla, da me grabi zimsko spanje. Pomladanska utrujenost še pride.
- Kje se lahko registriram kot preizkuševalec antibiotikov?

2 komentarja:

  1. Mislim, da ni panike, če v zadevo napišeš Jebise. :) Meni je enkrat frendica, ki mi je posodila nekaj stotk napisala v zadevo Go, Smrda, go! , pa se mi je zdelo strašno kul. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. o, kak fajn, bom kdaj to prakticirala :D

    OdgovoriIzbriši